Thursday, April 18, 2013

NÄIDISMENÜÜ


Proovi süüa iga kolme tunni tagant, siis ei ole seda suurt näljatunnet. Kui kaua oled söömata, siis on oht ülesüüa.

Hommikusöök: täistera puder marjade ja agaavi siirupi voi meega

Kõige olulisem toidukord, mis kunagi vahele jääda ei tohi. Süsivesikuid palju, valgul ja eriti rasval on väiksem tähtsus.
Puuviljad (eriti süsivesikuterikkad) on okei ning kõiksuguseid puuvilja-marja smuutisid on hommikul teretulnud! 

Võid mõnel hommikul proovida ka süüa : teraviljamüslit ( paned kaussi müsli, maitsestamata jogutimarju ning mett ) + joo värskeid mahlu. Poe mahlad on suhkurt täis, ei soovita neid üldse. Ennem siis juba roheline tee, puhas vesi. 

Hommikusööki ei tohi vahele jätta. 


Vahepala: näkileivad sulatatud juustu ja tomatiga, banaan, õun või muu puuvili. Näkileivad on head, nad sisaldavad piisavalt kiudaineid ja süsivesikuid nagu ka teised rukkleivalised.

Teine variant - söö vahepalana müslibatoonike / puuvili / peotäis pähkleid
Varu ennast müslibatoonikestega, aga mitte neid, millel ümber shokolaad.
 ( tee ise kodus: kaerahelbed, mesi, pähklid rosinad, ahju 10ks minutiks ning valmis nad ongi). Kui näljatunne tekib, siis on hea, kui need käekotist kohe võtta.

Nisujahutooteid ei soovita - ei saia ega leiba, kasulikku neis ei leidu midagi. Nüüd tseki alati koostist, et leib oleks ikka rukkijahust tehtud.


Lõuna:  nüüd on aeg keha premeerida mõne lihaga ( soovitan kana, kala, veis ) + nt pruun riis kõrval + salat kõrval. Salat peab moodustama taldrikust vähemalt pool. Salat sega kokku veiniäädika / oliiviõli / balsaamikuga. Salat vali omal soovil – soovitan erinevaid rohelisi lehti.

Võid proovida ka täisterapastat!

Vahepala: kodujuust + puuvili + pähklid ( väike peotäis )


Õhtusöök: Tatrapuder brokkoli ja aedubadega. Tuunikala salat munaga.
Kinoa, kana, ürdid, seemned, pähklid - miksi kokku salat. 

Õhtul on valgul ja rasval on oluline roll, süsivesikuid minimaalselt. 

Kui tahad kaalust alla võtta, siis ei tohiks õhtul üldse süsivesikuid süüa ( pudrud, müslid, koogikesed, jahutooted need õhtul out!

Menüü ei tohiks sisaldada pidevat suhkru sisse söömist, see tõstab kiirelt veresuhkurt. Dieedi ajal peaks seda hoidma võimalikult madalal ja stabiilsena kogu aeg.

1 comment:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    ReplyDelete