Sunday, April 7, 2013

LEIA ENDALE SOBIV TRENN


Vahva nädalavahetus seljataga ning jälle tagasi tööpostil. Tööd on hetkel mul palju. Suvi ju kohe ukse ees ( loodame, et kohe ) ning treeningkava soovide hulk suur. Mul on palju vahvaid tegelasi, kellele trenni teen. Väga, väga rahul olen!

Et leida endale just see sobivaim trenn, selleks soovitan Sul osa võtta erinevatest treeningutest.

Räägin natuke teile ühest uuest huvitavast trennist, millest siis osa võtsin - CXWORX.

PROOVI KINDLASTI!

Les Mills CXWORX™ kuulub üle maailma tuntud Les Mills kontsepttreeningute hulka. Les Mills CXWORX™ on 30 minutiline intensiivne treening, kus treenitakse peamiselt kerelihaseid. Lisaks oma keharaskusele kasutatakse abivahendina ka kummituubi ja kettaid.


CXWORX trenn on kõhule parim


Kummi-tube’i kasutatakse kerepöörete ja väljaastete jaoks. Kumminööri kasutamine tahab natuke harjumist, tegu on harjutustega, mida teistes levinud treeningutes ei kohta.


Toreda tasakaalu treeniva harjutusena on kavva põimitud kükid ühel jalal.

CXWORXi treeningult lahkudes võid olla kindel, et saalipõrand sinu ümber läigib higist ja järgmisel päeval annavad endast märku lihased, mille olemasolust sa varem võib-olla ei teadnudki.

Algaja jaoks on CXWORX kindlasti väga raske trenn, kuid ilmselt seda tõhusam ja lõbusam, rohkem treeninu jaoks aga mõnus ja lõbus vaheldus.

Treening annab kiiresti ülevaate, milleks su kerelihased võimelised on või ei ole. Tallinnas saab CXWORX trenne nautida Scala fitnessis ja Viimsi spas.


CXWORX :

1. Tegemist lühikese, aga väga intensiivse programmiga. Tunni pikkus 30 minutit
2. Eraldi soojendusi ja venitusi ei ole. 
3. Tugevalt saavad tööd kõhulihased
4. Tunnis kasutatakse lahtist ketast ja kummi
5. Võrreldes bodypumpiga on selles programmis mitmes harjutuses hantlite ja kangide asemel raskuseks enda kehakaal
6. Esialgu kulub palju energiat tasakaalu hoidmisele erinevates harjumates asendites harjutuste sooritamise ajal
7. CXWORX on hetkel väidetavalt kõikidest teistest Les Mills programmidest populaarsuselt teisel kohal BodyPumpi järel
8. CXWORX on intensiivne lihasvastupidavustrenn ootamatute lahendustega, kus töötavad korraga paljud erinevad lihasgrupid.


Viimaseid päevi nautisin ka vanalinna uisuplatsi. Selleks aastaks nüüd plats kinni - kasutasime uisuplatsi see hooaeg ikka tublisti ära. Meil kodust uisuplatsini ainult kaheminuti tee. Uisutamine on väga hea trenn jalgadele/puusadele/tagumikule. Väljas muusikasaatel liugelda on ikka mega küll. Nüüd jääb oodata, et millal rullikad autosse saame visata. Palun, palun, palun ilusaid päikselisi päevi rohkem! Õues trenni teha on minu jaoks parim variant üldse. Mitte ainult minu vaid kõigi jaoks! Eelista ikka ennem trennitada värskes õhus kui kinnises ruumis!




Palju päikest!


1 comment:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    ReplyDelete