Friday, December 5, 2014

NOT TOMORROW - TODAY!

LÕIK BUDUAARIST:

Mida soovitab treener Eliko naisele, kes soovib alustada uut ning tervislikumat eluviisi? Millest alustada? "Kindlasti peaks alustama aeroobse trenniga vähemalt kahel korral nädalas, et suurendada üldist töövõimet, tugevdada südant ning põletada kaloreid. Pluss kahel korral nädalas võiks olla jõusaal, et kasvatada jõudu ning arendada lihaseid. Kindlasti tuleks üle vaadata ka enda toitumine, et midagi ei oleks liiga palju ning midagi liiga vähe. Toidu igapäevane energiasisaldus peab vastama energia igapäevasele kulule. Kui spordiklubisse minemiseks aega ja raha napib, siis trenni saab ka kodus teha. Palu mõnel treeneril kava koostada harjutustest, mida kodus on võimalik teha, lisad sinna juurde samuti aeroobset trenni - näiteks õues kiirkõnd, sörk, jooks, rattasõit, neid variante on ju palju. 

Esmalt tuleb aga lahti saada igasugu vabandustest, miks ei jõua ega saa trenni teha - treenida saab kõikjal. Ma räägin pidevalt oma trennisõpradele, et  trenn on nagu mõni pisik, millest lahti pole võimalik saada. Lase see pisik enda sisse ning usu - ta ei kao sealt kuhugi," teab Eliko juba omast kogemusest, et trenniga harjunud inimene ei suudaks edasist elu selleta ettegi kujutada. Päris kasulik sõltuvus või mis?!

         

Tervitused ning laske ikka need kasulikud pisikud enda sisse!)))

TULESÄDE