Saturday, December 29, 2012

VARESELE VALU - HARAKALE HAIGUS

 Aiii, aiiiiiiiii, aiiiiiiiiiiiiiii - vot sellised emotsioonid olid mul peale lõualuude operatsiooni. Tõesti kallid sõbrad, loodan kogu südamest, et keegi ei pea kunagi seda üle elama. Operatsioon kestis 5h, ei hakka siin oma ilusat blogiveergu ära rikkuma täpse detailkirjeldusega, milline mu operatsioon välja nägi. Teen lühidalt miks ja milleks!


Operatsiooni  EESMÄRK - normaliseerida lõualuude asend . Mul olid lõualuud valesti kasvanud ning mul ei tekkinud hammastega mingisugust kontakti. See tuli välja breketravi käigus. Ülemised hambad olid liiga ees ja alumine lõug liiga taga. See, kuidas mina sõin, see oli lausa kunst. Kogu see liigne  ja vale töö suus hakkab aga ükskord tekitama migreenihooge, sest hambumus, lõuad, mälumine, pea - need on omavahel väga seotud. Kui üks asi nendest logiseb, siis järgmisena hakkavad logisema järgmised asjad. Sellepärast ka operatsiooni ette võtsin. Tuleviku nimel tasub noorena logisevad asjad ära teha! 



Minu lõug ennem...                   ja lõug pärast


Operatsioonist TAASTUMINE - see on nagu üks pikk, pikk, pikk puhkus. Miinimum, et üks kuu olen eemal toidust, mida süües peab kasutama hambaid ning lõugu liigutama. Arst ütleb, et vähemalt pooltesit kuud peaksin olema eemal trennist, tihti isegi kauem, sõltub inimesest. 

Hetkel olen haiglast kodus, thanks god! Koju sain tingimusel, et mul on kodus keegi, kes minu eest hoolt kannab! Minu kallis Teet - Ta on ülimalt hea hooldaja, hoiab, poputab, teeb süüa, nooo kõik jutud! Söön aga usinasti valuvaigisteid, pugin püreesid ning kilod kaovad mühinal. Eile käisime just koos arsti juures, arst ütles, et ma ei tohi rääkida, lõualuid palju liigutada. Selleks ta sidus ülemised ja alumised hambad veelgi rohkem kokku. Ülemiste ja alumiste hammaste vahe on minimaalne. See on selleks, et minu uus hambumus harjuks uue keskkonnaga. Kui ütlesin arstile, et olen juba 3-4 kilogrammi kehakaalust kaotanud, siis ta purskes naerma, et kas tõesti, siin inimesed kaotavad ikka 14 kilo ja rohkem. Aga noo, minu kehakaalu juures, ei ole see lihtsalt võimalik. Maksimaalselt on võimalik, et kaotan 5-6 kg. Praegu on kadu puhtalt lihaste arvelt!
Alalõuga ja alahuult ma ei tunne üldse, arst ütles, et neid hakkan tundma alles 3-e kuu pärast! 



Mhh..mu jutt tundub kuidagi hirmutav ja masendav, eks? Egas kõik nüüd nii paha ka ei ole! :) Tegelikult on mul nägu juba palju parem, võrreldes algusega. Saan juba mõmisedes rääkida, ütleks, et rääkida saan juba täitsa vabalt aga ei tohi. Isegi itsitan siin juba,Teet tuletab mulle pidevalt meelde, et kallis, sa ei tohi naerda - kuss kuss nüüd! Kõrval peab olema kaaslane, kes sind igati toetab ja hoiab. Kes sind tõesti armastab ja ütleb, et olen ilus isegi siis kui ma seda tegelikult pole ju ( nägu nagu täiskuu)!  Kogu operatsiooni tulemus loetakse lõppenuks alles aasta pärast. Breketitest saan lahti umbes poole aasta pärast - ma ei jõua ära oodata, millal lõpptulemust näen. Justkui Eliko taassünd!



PARIMAT TEILE!


4 comments:

  1. Tere!
    Kas tohib küsida, kes Teie raviarst oli ja kes operatsiooni sooritas?
    Ise pean sama teekonna ette võtma ja oleksin sellise info eest väga tänulik. :)

    Kiiret paranemist soovides,
    Liis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heihei! Vabandan väga, nägin alles nüüd Teie texti! Minu arstid on Maria Liskmann ( raviarst ) ning Irina Raudjärv ( tema tegi operatsiooni ). Kui Sul on küsimusi seoses lõulaluuopiga, siis kirjuta mulle meili, vastan hea meeega :) eliko2105@gmail.com

      Delete
  2. Kas sinu närvikahjustus paranes kolme kuu pärast?

    Küsin seda, sest kahjustatud närvi ravi tuleb alustada võimalikult ruttu. Kolme kuuga on kahjustus juba pöördumatu. Kui alles kolme kuu pärast hakatakse patsienti neuroloogi juurde suunama võib olla liiga hilja. Mida hiljem raviga alustatakse seda halvem on paranemise prognoos.

    ReplyDelete
  3. Tahan kiiresti ihaldada teie järeleandlikkust ja juhtida teie tähelepanu Lääne-Aafrikast pärit dr Jamesile kutsutud võimsa ravimtaimede arstile, kes suutis kõigest 21 päevase kontakti jooksul 15 aastat HIV-st välja ravida, kuna ARV-de tarbimine ei toimi, kuid sain selle paksuke, surfasin Internetis HIV-i ravimtaimede alternatiivide uurimisel, kohtasin proua Stephanie Browni, Lori Hirsti, Trisha Nelsonit ja Richmond Kellyt ning teisi nende tunnustuse ja tunnistuste kohta selle kohta, kuidas dr James neid ravis, Vähk, HIV / AIDS, Alzheimeri tõbi ja B-hepatiit koos taimsete ravimitega. Kõhklemata tekkis mul huvi ja võtsin ühendust sama dr Jamesiga tema e-posti aadressil (drjamesherbalmix@gmail.com), rääkisin talle oma HIV-ist ja oma andmetest, ta ütles mulle, et ärge kartke, et ta mind ravib, ja ta andis mulle ka garantii, palus mul maksta esemete eest, mida ma tegin. 2 päeva jooksul, kui ta saatis oma ravimtaimede segu ravimit SPEED POST COURIER SERVICE kaudu, mis toimetati minu postkontorisse 4 tööpäeva jooksul. Hindasin tema ausust. Kasutasin tema taimset jooki 21 päeva nii, nagu ta seda määras, uskuge mind, kuigi ma sain HIV-i terveks, kui nad kõik ütlesid, et HIV ei saanud püsivat ravi. HIV / AIDS-i saab ravida, kui taimset ravimit kasutab õiges vahekorras hea ravimtaimearst nagu ravimtaimest andekas mees James. Mul on vähe sõnu, et teda tänada, ja olen kasutanud seda vahendit, et temast kogu maailmale rääkida. Tema tõeliselt hämmastav ja lahke, aidates kõigil haigetel patsientidel tervislik elu taastada, ei võta ta tasu. Ainult väike tasu taimse ravimi saatmise kohta teile kõikjal maailmas. Ta ütles mulle ka, et ta ravis selliseid haigusi nagu Alzheimeri tõbi, voodimärgav ravi, skisofreenia, vähk, skolioos, põievähk, pärasoolevähk, rinnavähk, neeruvähk, leukeemia, kopsuvähk, nahavähk, emakavähk, eesnäärmevähk , Fibromüalgia, sündroomi fibrodüsplaasia, epilepsia Dupuytreni tõbi, diabeet, tsöliaakia, ataksia, artriit, amüotroofiline lateraalne skleroos, adrenokortikaalne kartsinoom. Astma, allergilised haigused. Hiv_ AIDS, herpes, põletikuline soolehaigus, KOK, diabeet, võtke temaga ühendust e-posti teel: drjamesherbalmix@gmail.com uskuge mind, te tunnistate kindlasti nagu mina.

    ReplyDelete