Sunday, November 4, 2012

USA - elureis

Nonii kallid sõbrad! Olen tagasi kodus, istun oma hubases, uues töönurgas ning lähen ajas tagasi. Minu kaks viimast kuud on olnud meeletult kiired. Meeletult kiired ning meeletult sündmusterohked, riikide rohked, inimeste rohked. Uskumatu, kuidas mõjub inimesele lause ( nagu mõjus ka mulle )  " See jääb minu viimaseks korraks. " Igapäev peaks tegelikult elu elama ju nii, nagu see olekski viimane. See innustab Sind rohkem tegema.
Minu lend Eestist Usa'sse oli väga raske, kuna suutsin päev ennem haigeks jääda. Haigena, 24 tundi lennutrippi, ei soovita ma mitte kellegile. Kui jõudsime Salt Lake Citysse, siis tuli välja, et meie kohvrid on kadunud. Süda oli saapa sääres, kuna kõik meie aasta töö ja vaev, oli nendes kohvrites. Ehk siis Burning mani kostüümid! Õnneks kohvrid leiti kohe ülesse ja saadeti päev hiljem meie hotelli. Salt Lake Cityst me rentisime RV(autoelamu). RV´ga sõitsime mitu päeva Nevadasse, Black Rock Deserti - Burning manile. Burning man on meie jaoks tippude tipp. Ma ei hakka sellest üritusest siin pikalt vatrama, kuna peagi peaks ilmuma meie Burning mani jutt koos piltidega ka Buduaari ajakirja, tegin sinna pika ülevaate sellest vapustavast üritusest!

Avastamisrohke oli kanjonite piirkond ( canyonlands ) - lemmikuks sai meil Bryce canyon - aegade jooksul kui raudoksiid ja kaltsiumkarbonaat filtreerusid liiva sisse, tsementeerus liiv kiviks, milles vahelduvad eredad värvid punasest valgeni. Vihmavoolud on uuristanud pragusid rabedatesse kaljudesse. See pilt, mis seal avaneb on võimas






RV viisime tagasi Salt Lake Citysse ning sealt lendasime Las Vegasesse - patupessa. Oh, sa säde, tuledelinn täielik. Sajad kasiinod, sajad teatrid, showd, kontserdid - igapäev toimub kuskil midagi, raske lausa valida. Lemmikumaks teatrishowks sai Cirque du soleil  " 0 ".  Tegevus toimub vees - me peame järjekordselt ütlema, et see on meie jaoks üks paremaid tükke, mida näinud oleme. New Yorgis, Broadwayl " Phantom " on teine lemmik.


TULEDELINN

Käisime veel erootikashowl, ootasin natuke julgemat lähenemist aga noo siiski elamus omaette. Las Vegases saime kokku ühe Eesti noormehega, kes seal juba aastaid elanud. Tema siis viis meid õigetesse, kohalike kohtadesse. Reisidel tahame alati osa saada päris maailmast ning kohalike elust!

Üks toredamaid päevi minu elus möödus kõrbes, kus tehti meile täielik relvade koolitus. Alguses kartsin, sest tegemist ikka päris relvade ja päris kuulidega. Alustasime väiksest käekoti revolverist, lõpetasime suure kalashnikoviga. Õlg oli tagasilöökidest sinine aga sees on mõnus tunne, et asja lõpuni viisin ning ei löönud põnnama. Mõned poisid näiteks ei julgenudki proovida! ;) Seega olen enda üle uhke, et kartusest üle sain.




Las Vegasest rentisime auto ja kimasime Santa Barbarasse - tuntud seebiooperi koht. Sealt edasi põrutasime Malibusse, minu lapsepõlve unistus nr1. Unistasin olla kohas, kus kõik filminäitlejad puhkavad.


Mõnus jalamassaaz Santa Barbaras



Malibu beach
Lõpuks jõudsime Los Angeles´sse - filmimaailma ( Beverly Hills, Melroce place, Hollywood ). Otsisime kohtasid, mis on seotud mingi filmiga.  Käisime söömas kohtades, kus on mingi film filmitud. 


Tüüpiline turistipilt TEHTUD! :)

LA poolparty
niii paljudes filmides on see palmide rida...


Otsisin meie lemmikuid - Angelina Jolie`t & Brad Pitt`i



Meie armas Hollywoodi kodu
 Byebye USA! Järgmine lend juba tagasi Euroopasse - kohta, kuhu kuulub minu süda - Ibiza!

No comments:

Post a Comment