Tuesday, August 7, 2012

Minevikust Tulevikku

Olin väiksena suur päevikute, märkmikute pidaja, kus kirjutasin üles kõik oma salajutud/soovid ning unistused. Palusin seda teha ka oma sõpradel, õpetajatel. Teate, kui tore oli need leida nüüd, 16-17aastat hiljem. Olen õnnelik, et need on säilinud! Igaks juhuks skännisin need ka arvutisse. Nüüd sailing tripil sirvisin arvutis pilte ning leidsin need skännitud pildid ja jutud :

Pildil olen mina, kes seilab mööda ilma...

Täna, 17 aastat edasi

Uskumatu, et minu 1-3 klassi õpetaja Margit nägi minu tulevikku just sellisena nagu see hetkel on. Mäletan kui Margit selle purjekaga pildi mulle üle andis ning lausus, Eliko, sina oled tüdruk, kes hakkab maailmas palju ringi seilama/reisima! Ning nii see ka läinud ju ongi! Aitäh kallis Margit, et Sa minusse uskusid! See pilt on suure - suure tähendusega! Kallid lapsevanemad, hoidke oma laste märkmikud, päevikud jne alles - tulevikus on nendest palju rõõmu!



Päikest Teile! :)

No comments:

Post a Comment