Friday, November 30, 2012

SURFILAAGER EGIPTUSES


Lohesurf on peamiselt tuntud kui veespordiala, kus edasiliikumiseks kasutatakse suurt veelauda ja suurt tuulelohet. Talispordi alana on viimastel aastatel üha enam populaarsust kogumas ka lumel lumelauaga sõitmine. Eestis lähen kindlasti millalgi ka lumelohe e. snowkite `i proovima.





Kitesurf e. lohesurfi kursusi võtsin ma eelmisel aastal Hispaanias, Tarifal. Eelnevalt käisin Teeduga niisama kaasas, tema sõitis, mina chillisin rannal. Niisama rannal cornonat lürpida oli ka mõnus aga kõiki neid surfareid vaadates tekkis sisse tahtmine nende seas olla. Lohesurfi rannad on visuaalselt vinged - sajad värvilised lohed taevas hõljumas, värvilised surfilauad mööda vett liuglemas. Surfi inimesed on kuidagi ägedad - lihtsad, vabameelsed, sellised hipitüüpi inimesed. Surfirandades on meeletult hea aura! Mulle hakkasid need inimesed koos nende hea auraga nii meeldima, et tahtsin sinna keskkonda kiiresti sisse saada. Ei läinudki palju mööda kui juba instruktoriga lohet lennutasime. Minu esimene surfiõpetaja oli ülicool hispaanlane, meil koostöö sujus hästi. Ta kuidagi innustas mind, esimese paari tunni emotsioon oli hea. Juhtus aga see, et ma ei saanud enam järgmistel kordadel seda õpetajat, sain ühe austraalia tüübi - deem, on ikka instruktoril ja intruktoril vahe. Meil koostöö ei sujunud üldse, ta oli kuidagi kuri, ei suutnud rahulikult seletada, situatsioone naljaks pöörata, kiita isegi siis, kui välja ei tule. Algajat peab kiitma, motiveerima, siis tuleb kõik juba iseenesest. Ühesõnaga austraalasega jäi meil diil katki - ma lihtsalt ei läinud enam tema tundi.



Tarifa Spain


Kõik peab olema ikka roosa

Kaks korda ma käisin ka Teeduga õppimas, aga olgem ausad oma kallimaga õppida kitesurfi ja lumelauda POLE MÕTET! See tekitab ainult paksu pahandust. Instruktorile ( võõrale inimesele ) ei hakata naljalt vastu, teed nii nagu palutakse, aga oma kõige lähedasemale öeldakse kõik välja, mida asjast arvatakse. Kui kukud ja haiget saad, siis need emotsioonid on eriti laes, öeldakse mõtlematult asju, mis teisele haiget teeb. Minule tundus, et Teet on minuga ebaõigalne, Teedul tundus, et mina temaga. Ühesõnaga - soovitan võtta siis instruktori nii lumelauas kui ka lohesurfis.


Eestist lend Egiptusesse - kõik varustus kaasas

Esimene päev tuult polnud, chillisime Elgouna Nikki Beach`il


Tere ilus hommik


Vot sellised hipi bussid

Eile jõudsime tagasi siis Egiptusest, lendasime sinna seitsmeks päevaks ainult surfi pärast. Minumeelest on Elgouna üks parimaid kohti üldse, kus lohesurfi õppida. Seal ei ole suuri laineid ning vesi ei lähe ülepea kiiresti nagu Tarifal. Minu õpetajaks oli üks eesti kutt - ülisümpaatne, lahe, rahulik. Tegi mulle kõik puust ja punaselt ette. Alles täna ma saan öelda, et sain lauale püsti  - see on nii mõnus feeling, lihtsalt liugled mööda vett. Minu liuglemised on veel väga väiksed aga noo step by step.

Selliste autodega vurasime igapäev surfiranda


Kui tuult parasjagu pole, siis muud veehobid



Käisime ka sukeldumas


 oi kui palju värvilisi kalu, peale Vanuatu parim sukeldumise koht


Sai ka delfiinidega ujuda :)



Peale sukeldumist paadiaeroobika, et sooja saada :)


I love YOU



Pilt on petlik, Egiptuse vett ei soovitata juua :)




Elgouna imelised õhtud



 ilus peegeldus oli



Kohalikku kinno minek



 vabaõhukino



Mida on vaja surfaritele? Eks ikka ainult tuult! Meil kahjuks tuulega väga ei vedanud. Mitmetel päevadel ei saanud üldse vette, sest tuult oli liiga vähe. Kokkuvõtteks loeme siiski meie tripi õnnestunuks, sest nüüd olen seal maal, kus saan ise pusima hakata, ilma õpetajata. 



Minu cool surfiõps Priidu ning tema cool girlfriend Annett


meie koht - redsea zone Elgouna


Surfikoer Molly chillis meiega igapäev :)
 

Peale edukat surfipäeva väike praasnik













No comments:

Post a Comment