Monday, January 14, 2013

Õpin rääkima, õpin sööma, õpin taas naeratama...

Vahel on head sellised pikad puhkused, kus ei saa rääkida, ei saa süüa ning ei saa naerda. Kui sa neid kolme asja ei saa nautida, siis pole ju mõtet kellegagi kokku saada. Treeningutest rääkimata - nendest pean pikalt eemal olema! Ma ei tohi teha järke/kiireid liigutusi ning raskusi tõsta. Et mitte päris passiivseks jääda ning masendusse sattuda, selleks tuleb leida muid tegevusi, mis meele rõõmsaks teevad. Näiteks olen õppinud hindama seda, kui  uskumatult hea on enda kallima kaisus rahulikult terve päeva filme vaadata, mitte kuskile pole kiiret. Meil on muidu koguaeg tuli taga ning selliseid filmivaatamisi oli ikka tunduvamalt vähem. Peale minu operatsiooni võttis ka Teet äriasjadelt aja maha ning oli minuga kodus. Teiseks - uskumatu kui mõnus on raamatuid lugeda, ilma et ma oleksin selleks kohustatud. Raamatud meeldivad mulle praegu rohkem kui kunagi varem. Praegu on mul käsil hispaaniakeelne raamat "Tantra", mille Argentiinast ostsime. Ma saan hispaania keelega ääriveeri hakkama, tean lihtsalt mingeid sõnu. Eks reisidelt olen ka ühtteist juurde saanud! Aga ühesõnaga, praegu tõlgin ma seda raamatut hispaania keelest eestikeelde, eks näis, kas annab midagi juurde ka. Ma ei teeks seda muidu, kui mul aega poleks!

Siis on olnud mul aega endaga tegeleda - kõik võimalikud koorijad, maskid, kreemid on mul nüüd ära proovitud. Olen kingitusteks päris palju erinevaid potsukuid saanud nii sõbrannadelt kui Teedult. Täna Teet äratas mind taas kreemikotiga! Ma muidu kunagi ei leia aega, et kõiki neid asju möksida.




Tegin algust jälle oma massaaziga! Diplom on mul ju käes ning nüüd ka lõpuks ilus valge massaazilaud kodus. Otsisin enda massaaziõpikud välja ning tegin Teedule lõõgastavat kookoseõliga massaazi.  Mul hakkab see suur kookoseõli purk juba otsa saama - see on super hea toode just massaazi tegemiseks...mmm see aroom - see ajab lihtsalt hulluks - ülihea! Aitääh Maaritile muidugi!

Panin kõik küünlad põlema, et tekitada see õige massaazi meeleolu


Lõpuks on mul ka aega olnud oma garderoob täiesti korda teha. See võttis aega 4 päeva. Alustasin nullist - kõik riided tõmbasin riiulitelt/ riidepuudelt maha ning triikisin üle. Tõstsin ettepoole need riided, millega ma pole ammu käinud. Lõin perfektse süsteemi oma garderoobi. Lugesin kokku, minu gareroobis ripub 220 riidepuud - panin kõik vähegi pidulikumad asjad rippuma.

Siis võtsin ette oma meigikohvri - tegin ka selles suurpuhastuse. Kui palju on mul meigiasju ikka kogunenud! Ma olen ilutoodete friik. Oleks ka aeg neid kasutama hakata! :) Tobe kokkuostmise komme!

Sain uued ehtehoidjad, valasin kõik sahtlites ja karpides olevad ehted põrandale ning alustasin taas nullist, panin kõik ehted hoidjate peale.
Ma ei julge isegi öelda kui palju on mul käekotte, kingi ning mütse - aga sain ka neil korra majja. Kõik on nii ilus ja korras ning ma täpselt tean nüüd, kus mingi asi asub. Ma olin unustanud juba paljud asjad, mis mul üldse olemas ongi.




Ühesõnaga  igas asjas peitub midagi head. See, et  ma olen hetkel kodune on kaasa aidanud paljudele teistele asjadele, milleks ma muidu kunagi aega ei leia.

Siia lõppu sobib hästi see Põhja Tallinna laul - MEIL ON AEGA VEEL!

http://www.youtube.com/watch?v=OYDTVepKHg0


Päikest Teile!

No comments:

Post a Comment