Tuesday, May 8, 2012

Viis päeva täis luksust :)

Moskva lennujaamas ootas mind energiline, naerusuil, päevitunud, erkrohelises t-shirtis ja coolide päikeseprillidega kena noormees, kes kohe mu raske kohvri enda hoole alla võttis, tegemist siis muidugi Teeduga. Tsiisas, armusin jälle! :) Ma jumaldan tema temperamenti, asjaajamist, kus kõik on planeeritud. Asjad toimuvad tal kiirelt ja loogiliselt! Ei läinud kaua kui juba hotellitoas mõnnasime. Hotell, seda suure tähega! Minu esimene reakstioon oli  " meil on nagu printsessi tuba ".  Aga tõega, väga vinge hotell, mis väljast on justkui loss ja seest palee.

meie hotell

Hotellis hakkasin kohe kiiresti õhtusöögile sättima, ütleme nii, et Moskva naised ikka sätivad ennast korralikult, ma ei saa ju alla jääda, absoluutselt igapäev lõin ennast lille! Piinlik oleks teksaga minna restorani ja klubisse. Teksapükstes naisi kohtab ikka väga harva. Hea käekell on nr1, seda jälgivad kõik. Kui  kuskile heasse kohta sisse astud, siis pilgud kellal. :)  Moskva tasub minna 3-5 päevaks, käidki parimad kohad läbi, naudid ilusaid inimesi, sööki, kultuuri. Seal tuleb teada õigeid kohti, et üldse õige Moskva tunne tekiks. Käisime maailma kuulsaimas " Bolshoi " ballettis järjekordelt. Tükk oli tore - ma jumaldan balletti. Unistasin lapsepõlves ju saada baleriiniks, sinna see unistus jäigi...


Bolshoi Ballet

armunud naine on ilus naine

Väga mõnus reis oli koos kõige ägedama mehega!

Päikest!

TULESÄDE

No comments:

Post a Comment