Thursday, January 16, 2014

SUUR MASSAAZI SÕBER

Heihoo heihoo sõbrakesed! Väheke juttu siis minu suurimast nõrkusest! Pean tõdema, et olen üks suur massaazisõltlane. Ma lihtsalt jumaldan kui keegi mind silitab, puudutab, venitab, painutab. Mu keha saaks justkui uue ilme peale massaazi. Olemine on alati palju parem ning mõnusam, eriti veel praegu, maakerana! :) Kõik beebiootel naised peaksid kord nädalas massaazis käima, sest ootusega tekib mitmeid vaevusi : seljavalud, jalgadevalud, peavalud, kaelavalud jnejne. Minul õnneks suuri probleeme pole, alaselg vahel annab tunda kui olen pikalt jalutanud.

Oma keha poputades hakkab keha Sind rohkem armastama SPAIN

Minu eesmärk on saada massaazist see mõnus harmooniline tasakaal oma keha ja meele vahel. Kindlasti tuleb mulle nüüd palju vastulauseid, et see on kallis! Tõepoolest, see on kallis sõltuvus ainult kallites ja peenetes spades. Aga tegelikult kui aus olla, siis need spa massaazid ongi täielik bullshit - nii, nii meeletult ülehinnatud! Kui googeldada ja suhelda inimestega, siis see lõbu pole üldsegi nii kulukas. Näiteks julgen soovitada  järgmist koju tellimise massaazi teenust :  http://www.massaazitakso.ee/hinnad.html 

Oleme ise nende teenust nautinud ning tulemusega väga rahule jäänud. Ning tuleme nende oskusi kindlasti korduvalt nautima veel ja veel. Hinna ja kvaliteedi suhe on VÄGA PAIGAS! Praegu käin ma ülimalt hea meelega Tai massaazis, pilateses ja joogas. Pilatest ja joogat muidugi ei saa maasaazi alla lugeda aga saan nendest umbes sama laengu, mis massaazist. 




Minumeelest enda poputamine 1x nädalas tasuks ennast ära. Hoidke mujalt kokku ning nautige massaazi, parem enesetunne ning meeleolu garanteeritud. 

Väike ülevaade rasedate Tai massaazist :
  1. Tai massaaž rasedatele leevendab lapseootusega kaasnevaid ebamugavusi. Koos lõdvestava hingamisega aitab massaaž naise närvisüsteemi rahustada ning kehal sünnituseks valmistuda. 
  2. Tai massaaž rasedatele suurendab heaoluhormoonide (endorfiinide ja serotoniinide) eritumist. Need mõjuvad rahustavalt nii lootele kui ka emale. Massaažikuuri läbinud tulevastel emadel on vaagnapõhjalihased lõdvestunud. Tänu sellele kulgeb sünnitus kergemini. ( no loodame ning eks näis siis varsti, kas kulgeb ka ;) ) 
  3. Last ootava ema jaoks on massaaž meeldiv, kasulik ja igati soovitatav. Tai massaaž rasedatele aitab keha vormis hoida, ennetada jalgade turseid, öiseid jalakrampe, seljavalusid ning leevendada kõhukinnisust ja iiveldust. 
  4. Raseduse ajal on mõõdukas füüsiline koormus kasulik. Kui tavalisi treeninguid enam harrastada ei ole võimalik, siis saab rasedusaegse massaaži käigus anda lihastele passiivset koormust ning tõhustada sellega ka vere- ja lümfiringet. 
  5. Massaaži ajal on soovitav kanda mugavaid riideid. Massaazi tehakse matil!

Suurt huvi pakub mulle veel ka Tantramassaaz. Selle nautimiseks pole muud vaja kui ainult oma kaaslast. Pigem see on selline "pehmete" puudutuste ja silituste edasi kandmine oma kaaslasele.  Mina ei kujutaks ette, et tantramassaazi tehakse kellegi võõra inimesega. Minu jaoks on see massaaz ainult meile kahele! Soovitan väga raamatut Tantramassaaz erootilise puudutuse kunst. Seal on igasugu põnevaid massaazivõtteid, mida üksteise peal kasutada. Selle masaazi ülesandeks on hoida oma suhet värske ja kirglikuna.


Öökapi lugemik :)

Nii, et beebiootel ning mitte beebiootel sõbrakesed, kõik massaazi nautima! :)


Päikest!

TULESÄDE

No comments:

Post a Comment