Wednesday, April 24, 2013

VÄRSKED MAHLAD - SMUUTID

Ei mäletagi enam hommikut, mil ma smuutit ei joonud. Eesti kasvab üha kiiremini värskete mahlade ja smuutide ühiskonda. Kui ennem said värskeid mahlu / smuutisi nautida ainult välismaal või Eestis väga üksikus söögikohas, siis nüüd on võimalik neid osta pea igast poest!
Hommikuti esimese asjana kütan endale sisse värske smuuti. Minu jaoks on see hea süst päeva alustamiseks. Minu poole on pöördutud palvega, et võiksin teha blogis smuuti retseptide nurga. Aga muidugi hea meelega! Kirjutage ikka mulle, et mida te tahaksite minu blogist rohkem lugeda!


Smuutid Sinu tervisele :)


Meie tüüpiline " hommikuärataja " smuuti koosneb :
1 banaan
1 õun
3 kiivit
10 maasikat
1 paksem ananassiviil
1 pirn
6 supilusikat värsket apelsinimahla

Kui nüüd panna kõik need asjad korraga blenderisse, siis on blender ääreni täis. Soovitan blenderdada algul pooled ning siis lisada teise poole asjadest.


Tere ilus hommik kodus

Teine mõnus roheline äratus on : 
2 pirni
1/4 keskmist kurki
1 laim ( pigistad ainult mahla blenderisse )
1 peotäis piparmünti
1 peotäis jääkuubikuid

See smuuti on mõnus pühapäevane ärataja peale raju laupäeva! :)






Apelsini sõprade lemmik :
3 keskmist kooritud apelsini / pressid mahlaks
7 supilusikat maitsestamata jogurtit
3 viilu värsket ingverit
Peale lisa veel kaneeli

Apelsin annab joogile hulga c-vitamiini, ingver lisab viirustevastast väge.

  



Üks mõnus mustikaklõnks:
1 peotäis mustikaid
1 viil ananassi
1 õun
1 pirn
7 supilusikat maitsestamata jogurtit


Alusatme nende retseptidega - peagi jagan uusi maitseid!


Päikest ning tervist! :)

No comments:

Post a Comment