Thursday, April 11, 2013

BLOGIMINE


Mul on mitmeid blogisi mida jälgin huviga. Enamus seotud ikka spordi / toitumise / reisimisega.

Leidsin väga motiveeriva ja positiivse sissekande Hedi blogist, mida tahaksin ka teiega jagada.




Hedi :

Täpselt kaks aastat tagasi alustasin oma blogiga. Samal kuul tegin oma esimesed jooksusammud. Praegu võin julgelt väita, et sellest hetkest alates muutus kogu mu elu.

Enne seda olin kuidagi nii… tavaline? Noh, ma olen praegu ka tavaline, aga mul puudus see „miski“. Ma janunesin elu järele, sest see oli kaotanud oma sära – peod tundusid mõttetud, ülikoolis hakkas igav ja treeningud ei pakkunud mingit pinget. Mul puudusid õiged hobid, mille kaudu saaksin ennast välja elada.

Jooksmine andis aga mu elule teatud mõttes uue hingamise. Ma püstitasin eesmärke, tegin nende nimel tööd ja saavutasin midagi, mis tundus esialgu võimatu. Mu enesekindlus kasvas ja tundsin ennast hästi vaatamata sellele, et ma ei olnud ikka veel „ideaalkaalus“ või superkiire jooksja. See enesekindlus viis omakorda parema elukvaliteedini, sest koolis julgesin rohkem enda nahast välja pugeda ja grupitöödes juhtimise üle võtta. Ka suhted lähedastega paranesid tunduvalt.

Mu blogi andis mulle kogu selle teekonna vältel võimaluse reflekteerida iseend, kuid samas ammutasin teadmisi, julgust ja inspiratsiooni ka blogi lugejate käest. Kui keegi mulle kirjutab, siis on mul väga tihti tunne, et tean teda juba aastaid. Varem oli mul raske leida mõttekaaslasi ja ühtäkki leidsin palju sarnaste tõekspidamistega inimesi. Müstika!

Muidugi olen teinud ka palju vigu. Mõnda postitust loen ning mõtlen, mis mul arus oli – miks ma nii kirjutasin? Miks ma üldse midagi kirjutasin? Aga vot kirjutasin, sest ju tundus see antud hetkel õige otsusena. Ja ma ei kahetse tegelikult mitte midagi, sest just läbi nende vigade olen palju arenenud.


Kokkuvõtvalt võib seega öelda, jooksmine ja blogi on toonud mu ellu väga palju positiivsust. Aitäh teile, et te viitsite mu blogi lugeda! Valetaksin, kui ütleksin, et kirjutan vaid iseenda jaoks. Vastasel juhul oleks mu blogi ju privaatne. Just teie motiveerite mind blogiga jätkama ja olema enda parim versioon. AITÄH!


ELIKO :
Oli positiivne ja mõnus lugemine, eksju? Kusjuures tundsin isegi enda tema jutus ära. Ka minul on trenn ja blogimine toonud ellu palju positiivsust. Isegi ämm mul otsib juba põnevaid toitumise jutukesi, mida oma blogis jagada. Hoian silmi palju rohkem lahti kui varem, üleüldse loen ja ammutan uusi teadmisi palju rohkem! Hedile jaksu ja jõudu edaspidiseks! 



LEIDKE KA TEIE ÜLESSE SEE TEE, MIS TEILE POSITIIVSUST TOOB! :)


1 comment:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    ReplyDelete