Wednesday, March 13, 2013

BRASIILIA 2 - NÜÜD VÕIN KÜLL ZUMBAPEO TEHA

Rõõmsalt tagasi kodus ning rõõmsalt jagan Teile meie teist poolt reisist. Seekord jõudsime ilusti lennule ning kõik laabus hästi.
Teine pool Brasiiliat oli märksa ägedam kui esimene pool. Eriti vinge elamus ning esmakordne kokkupuude oli meil ühes armsas onnikeses puu otsas. Puuotsa ehitatud väiksed bungalowd vaatega ookeanile. Meil oli toas saun, kus siis mõnusalt nahad kuumaks kütsime ning sealt väliterrassile väiksesse mullivanni lippasime. Elu keset loodust - super!

Tervitussnaps

Olemegi puu otsas :)

Brad Pit ja Angelina Jolie on tagasi :)

Leia aega mediteerimiseks

Reisi viimased nädalad olid meil sellised mõnusalt rahulikud. Viibisime ühes hotellis mitu päeva, et ei oleks seda jubedat kolimist koguaeg. Tegime igapäev trenni, sõime tervislikult, varakult läksime magama, varakult juba ülesse, pikad jalutuskäigud, vees mõnulemised. Tsiisas, kuidas mulle meeldib, kui kuskile pole kiiret!

Külastasime erinevaid kunstilinnu. Lemmikus sai Paraty  - mõnusad retrohõngulised poed, prantsusepärased kohvikud, sõbralikud inimesed. Polekski nagu Brasiilias! Teenindus märksa parem, valik märksa parem ning koha teevad võluvaks prantsuse keelt rääkivad inimesed.

Armas kunstilinn Paraty

Vesi on ikka meeletult soe

Käib töö ja vile koos :)

Imeilus salarand

Lõpetasime oma reisi Sao Paulos. São Paulo on Brasiilia ja kogu Lõuna-Ameerika suurim linn. Koos eeslinnadega elab seal ligi 20 miljonit inimest.
Linn on tuntud suure kopteripargi ja paljude pilvelõhkujate poolest. Ka meie hotell oli üks kõrgemaid. Meie tuba oligi viimasel korrusel vaatega linnale. Poole toast moodustasid aknad. Vaade, mis seal avaneb on võimas. Helikoptereid tiirutab linna kohal palju - Sao Paulos elab väga palju rikkad, kellel siis ka oma isiklik kopter.

Käisime väga lahedas sambaklubis. Koht, kus mängib live muusika - samba / forro / bossanova stiil. Me Teeduga ei jäänud sugugi sealsetele sambatajatele alla, saime pidevalt kiita, et väga hästi tantsime. Tantsida sealsete sambakuningannadega, oli ikka tõeline au. Usun, et olen valmis nüüd uusi rütme Eestis edasi ka andma - võiks teha ühe laheda zumbapeo millalgi maal. Lülitada ennast välja rutiinist ning lihsalt kokku saada ja zumbatada. Linnas zumbapidusi jagub, miks mitte pakkuda seda õpitut hoopis oma külarahvale!
Tagasi tulles siis selle sambaklubi juurde - mul on nii hea meel, et saan nautida enda kaaslasega selliseid õigeid sambakohti. Argentiinas elades me õppisime tangot samamoodi koos. Üldiselt mehed selliste asjadega kaasa ei lähe - aga mu mees pole mingi tavaline mees ju, veendun selles koguaeg! :)

Käisime veel kohalikul jalgpallimatsil - väga lõbus oli. Saime fännisektorisse, tõeline möll, mis seal ikka toimub.

Jääme igatsema Brasiilia soojust, hommiku äratust värskete mahlade/puuviljadega, head muusikat.