Sunday, July 12, 2015

SUVEVÕLUD

Suvi on kindlasti aastaaeg, mida ootavad küll vist kõik inimesed. Kuigi jah, sel aastal on ilmataat kuidagi eriti kitsi soojemate kraadidega. Aga ma ei nurise, olen ikkagi õnnelik, et on aeg, mil loodus on mahlane ja värviline. Eriti rõõmsaks teevad mu oma rohelised peenrad. Super on igapäev võtta midagi värsket ning teha mõnus suvine salat või niisamagi lehti näksida. Ma võiksingi ainult nendest toituda. Isekasvatatud rukkola on minu totaalne lemmik.


Eesti suve valged ööd on küll vist maailma ilusamad. Ootan, et ööd läheks natukenegi soojemaks, õudsalt tahaks perega kuskile telkima minna. Teha oma camp kuskile, lõkke peal süüa valmistada, taevatähti uurida ning nautida puhast ning värsket õhku.

Suvel on Eestis mõnus, meil on nii palju kauneid kohti, mida külastada. Oleme jõudnud perega külastada Viljandit, Võru, Antslat, Otepääd, Haapsalut, Pärnut. Soov on ka külastada pisikesi saari - Kihnu ja Ruhnu.

Tere Pärnu Suvi!


Meie esimene rahvusvaheline joogapäev koos :)

Nädalavahetusel abiellub minu parim sõbranna, ootan juba põnevusega, et milline ta välja näeb. :)) Peale seda põgeneme jälle maale vanaema juurde. Maal on mõnus! Vanaemal on seal loomad ning Säde on nendest eriti vaimustuses! Täitsa koomiline oli kui Säde ütles lehma kohta kss kss ehk kass :)))) Linnalaps nuuh! ;)))

Minu suvevõlud on veel rullitamine ning õues joogatamine. Neid kahte teen küll igal võimalusel. Spordisaal mind absoluutselt ei tõmba suvel ning seega ka tööd suvel eriti ei tee. Mõned üksikud treeningkavad, toitumiskavad.
 Naudin seda ilmelist  suvist aega ning perega koosolemist 100%. Sädega teeme ikka toredasti koos trenni ning peagi jagan ka uut videot intagramis @lapsegavormi

Siis kui Kallis ütles, et tuleb pikemate sammudega liikuda :))))

Nautige seda ilusat aega, nautige ka vihma ning mõelge, et vihm on ju tegelikult lahe, millal te lapsemoodi vihmas jooksite? See on lõbus, proovige!

Minu suve unistus on juba täitunud - Säde esimesed korjatud lilled emmele. Seda tunnet ma ei vahetaks mitte millegi vastu! Küll kõik emad teavad seda tunnet, imeliselt soe kuidagi!

Ilusat suve ning püsigem lainel!

TULESÄDE

No comments:

Post a Comment